Voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Janneke Heuvelen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Janneke Heuvelen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

07 September 2010 | Nederland, Groningen

Hallo lieve mensen mijn eerste berichtje nog vanuit Nederland.

De voorbereidingen zijn in volle gang. Over 2 weken is het zover! Na een weekend heerlijk weggeweest te zijn met 4 lieve vriendinnen in Antwerpen ben ik er helemaal klaar mee, ik wil reizen! De bergschoenen en wandelsandalen staan klaar (waar ik maar niet aan kan wennen (lelijk). Praktische kleding gaat mee en niet eens een paar mooie hakken :( Maar daar staat een enorm mooi en onvergetelijk avontuur tegenover waar ik ongelofelijk veel zin in heb! Van Argentinië tot Mexico ga ik reizen. En natuurlijk niet te vergeten mijn broer en schoonzus bezoeken! Buenos Aires kom maar op!

liefs xx

  • 13 September 2010 - 14:45

    Jacqueline:

    Leukleukleuk! Hele goede reis meid.

    xx

Verslag uit: Nederland, Groningen

Janneke

Van Buenos Aires tot en met Cancun reizen :D

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 29298

Voorgaande reizen:

21 September 2010 - 15 Mei 2011

Latijns-Amerika!

Landen bezocht: